Sudah Masuk Usia 46 Tahun, Inilah Dia Gambar Rosalinda Yang Terkini Yang Masih Wow!!

 

Hiburan Malaysia dahulu pernah di hebohkan dengan fenomena telenovela dari dunia Latin yang berjudul Rosalinda. Jalan ceritanya yang penuh tragis,penuh tanda tanya dan penuh dengan babak romantis membuatkan begitu ramai yang sanggup menunggu di depan TV untuk menontonnya episode demi episode.




Rosalinda yang bergabung dengan pelakon utama sebagai hero iaitu Fernando Jose memang membuatkan ramai orang muda waktu itu tergila-gilakannya. Rosalinda wataknya di bawa oleh Thalia di mana selain cerita Rosalinda, drama Maria Mercedes juga sukses mendapat sambutan penonton.





Thalia di lihat sebagai seorang artis yang sangat cantik dan menarik sejak dari zaman remajanya lagi.


Sehinggakan sekarang, Thalia di katakan sudah pun menjangkau usianya 46 tahun.



Namun begitu, wajahnya dan bentuk tubuhnya sepertinya tidak banyak yang berubah kerana masih kekal langsing dan cantik seperti dulu.

Thalia sekarang ini di katakan sudah mula mengaktifkan diri dalam dunia fesyen selain daripada aktif dalam dunia hiburan. Ada sesiapa pernah tengok cerita Rosalinda tak?Sila tinggalkan komen anda 😉

“feveret zaman dulu..balik sekolah mesti terus bukak TV nak tgk rosalinda ngan mak 😛 “

“best gilerrr.mak dia pun lawa dalam citer tu..”

“Fernando jose camne eh skg..mesti still ensem gak kan..”

“Rosalinda citer dia best..nak cakap berbelit takdelah sgt tapi menariklah..”

“Fuh legend citer ni… “

FB Comments

Fb Comments